Search Stephienese

Loading...

Tuesday, July 22, 2008

Woohoo!!!

I have my accounting final today at 5:30. I'm not sure how I'll do, these upper level classes have really been kicking my backside.

Good news is that I'll finally have a summer vacation = videos! I'm really excited. Last night, I took a really fast study break to play with makeup... pictures up soon.

Pray for me please! :)

28 comments:

xoxo Jaimie said...

Good Luck!

I know how hard Accounting Finals can be! You'll do great!

-------------------
xoxo Jaimie
www.justkissnmakeup.com

spankedelic said...

good luck with your exam!!! you'll do well! oh, i added you to the blogger swap page!

ilurvemakeup said...

Can't wait :)

jazzzzy said...

ello stephie its barb i had emailed you? um just to let you know my blog thing is Jazzzzyglam.blogspot.com. I hope accounting goe well and am looking for your video tutorials =].

-please keep up the good work!

le said...

miss you on your blog...

good luck with the studies!

Dao said...

Hi Stephie,

I've been reading your blog for a while and hope you're doing fine in your classes. Upper-level courses can be challenging but with the right study mates, you'll sure be doing fine.

I'm looking forward to your tutorials, I've learned a lot from them. Also, I just had a new blog and want to exchange link with you. If it's fine for you, can you please leave an OK comment on my site?

Thanks and talk to you soon!
Dao from mymakeupblog

Anonymous said...

good lucky ( - :

Anonymous said...

I can't wait for your upcoming videos!!!

Lauren said...

Good Luck Stephy!!!

cant wait for some videos!!

Shellie said...

Good luck on your exam babes! Can't wait to see what you have for us =)

Stephanie said...

Yay Stephie! I'm glad you're gonna be back! Horraayy <3

rottenrainbows said...

good luck! hope you do great on it! :)

Anonymous said...

Good Luck!

L said...

Stephie!! Good luck woman! :) I duno how you do it... I don't miss accounting at all right now but I might get a job doin' it again while in Japan. Grrr!

I can't wait fo'your new vids!!!!!

I hope you don't mind me linkin' you!!!

~L

Nene said...

Good Luck :)

Krystle said...

Congratulations on finishing summer school! I bet you did well on your test.

Have you bought anything from the latest MAC collections or have you restrained yourself?

Anonymous said...

thank christ you dyed your hair back darker. blonde is an eye opener for sure, but dark colours suit your skin tone so much better. Otherwise it just looks like your hair and your skin are the same tone, and that can't be natural!
Your dark sheen is b.e.autiful, and compliments you ten times over :)

REI 麗 said...

Good luck on your examination!

I can't wait to see more of your tutorials!

Tiffany said...

Good luck Stephie!! I'm sure you'll do great :)

Tiffany said...

Good luck Stephie!! I'm sure you'll do great :)

pink said...

OmG!! i recently discovered ur page and i LOVE it!! i also love the way u dress it would b nice if u could show a few of ur ADORABLE outfits!!<3

Anne @ yummiebitez.com said...

i'm sure you kicked ass in your acct final!

looking forward on your new FOTD pictures.

so when are you coming back down to LA?

Anonymous said...

stephie!
so excited for you! good luck, i'll pray for you.
can't wait for your new videos and pictures!
loves from a steffifan. LOL...

adrianna said...

Good luck Stephie!!! :* I'm sure you'll do excellent! I can't wait to see your new makeups and videos! :)

hanh said...

yay! more videos!!!...good luck on ur final!!! =)

Stephie said...

wow thank you all so much for the well wishes. i'm very blessed to have such a supportive bunch of friends!!! maybe i've just been an emotional ball of stress recently but i seriously teared up when i saw that y'all still care about me :)

spankedelic: i saw that, thanks a bunch! i'll post mine soon..

barb: awesome, i'll be sure to link you!

dao: thank you for linking me! i'll be sure to do the same :) will you be my study buddy? hehe..

L: thank you for linking me as well... i haven't been on here too much so i'm updating my link list lol... so many great blogs out there!

krystle: hmm... i bought the fresh green mix mes... a blush and bronzer from that orange packaged collection... but i've mainly been buying my basic items... i really can't justify buying yet another blue eyeshadow lol... its tough.

anon 12:23: yeah i totally agree with you... i'm diggin this color a lot.

pink: i'll have to do that! thank you :)

anne: i'll be there from august 6 - 17... i would love to have a get-together!

anon 8:12: lol you're cute. thanks!

Adriyah said...

Hi Stephie! I can't wait for your new videos!!! :D You are sooo pretty! :D

Cindyy825 said...

Hey, just wanted to let you know I enjoy reading you blogs and watching your videos! Keep up the great work. Oh, and it found it pretty awesome that you go to UTA cause I'm pretty sure I'm going there next year! :)